
1. Jak można się z nami skontaktować?
Najlepiej skorzystać w tym celu z formularza kontaktowego.
2. Jakie są dostępne formy i koszty wysyłki?
Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej
1. DPD- przedpłata na konto bankowe 15 zł, wysyłka za pobraniem 21 zł.
2. Inpost (paczkomaty)- przedpłata na konto bankowe 14 zł.
3. Jakie są dostępne formy płatności?
Oferujemy płatność przelewem tradycyjnym, płatności online, BLIK oraz kartą kredytową, a także płatność za pobraniem (przy odbiorze zamówienia od kuriera).
4. Jak długo czekamy na opłacenie twojego zamówienia?
Na opłacenie zamówienia masz 2 dni robocze, jeśli potrzebujesz więcej czasu, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
5. Ile masz czasu na wymianę i zwrot zakupionego produktu?
Masz na to 14 dni kalendarzowych. Nie zapomnij dołączyć do przesyłki formularza zwrotu.
Produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, do wysyłki prosimy dołączyć formularz zwrotu. Produkt oraz opakowanie (pudełko) należy odpowiednio zabezpieczyć, opakowanie nie może być oklejone taśmą oraz służyć jako jedyne zabezpieczenie produktu.
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Adres do wysyłki:
Sublim
Mazówki 6,
42-122 Ostrowy nad Okszą
6. Jak dbać o obuwie skórzane?
Skóra, z której tworzymy nasze obuwie, jest wysokiej jakości włoską skórą, która już podczas produkcji została wstępnie zaimpregnowana, jednak zalecana jest dodatkowa impregnacja, należy zwrócić szczególną uwagę przy wyborze na jakość środków do impregnacji, źle dobrane impregnaty mogą przynieść odwrotny skutek i negatywnie wpłynąć na stan naszego obuwia. Czyszczenie obuwia powinno odbywać się z jak najmniejszym udziałem detergentów, zalecane jest użycie jedynie wilgotnej ściereczki, a przy bardziej wymagających zabrudzeniach można użyć delikatnego detergentu. Po użyciu zbyt silnych środków, na skórze mogą pozostać plamy, może się łuszczyć lub pękać.